sunnudagur, nóvember 12, 2006

Endurskoðuð útgáfa

Aðalmarkmiðið hér fyrir neðan var að níða skóinn af nýnorsku (ef slíkur finnst). Mér finnst það ekki hafa tekist nógu vel, því dæmin voru hálfgrafin inni í kommentarnum. Þeir sem vilja bara taka andköf af hneykslun kommentarlaust geta gert svo nú.


sjå der! - up there!

livet fann ein utveg - life found a way

folk døyr - people are dying

er du snill = please

prosit = Gesundheit

den opphavlege situasjon

men det gjekk

eg er

beina mine verkjer - my bones hurt

eg er sliten - I'm tired

kva er det

veit du kva det er? - do you know what this is?

et dei kjøt? - do they eat meat?

dei kjem denne vegen - they came from there

sjå korleis han et - see how it eats

det har skjedd noko

men eg trur eg kan forklare det

det er greitt - that's great

kvifor ikkje? - why not?

straumen er alltså av - the power's off now

fanken! blindveg - damn, a dead end!

sjå opp - up there!

eg følgjer røra - I'm following the pipes

det er ikkje noko kappløp - it's not a race

ta den tida du treng, Tim - take all the time you need, Tim

trykk på han

det må sendast no - you have to send it now

met dei raude knappene - with the red buttons

er du frå vettet? - are you mad?

eg skal telje til tre

faen!!!!!! – damn

jenta er ..... - the girl is

din luring = clever girl

nei, Tim

eg må finne dei andre

følg etter meg

du greier ikkje å halde det sjølv

heilt sikkert

det kan vere den rette

tryggingssystemet - the security system

er det bra med barna?

slepp no! - let go!

eg liker kyr - I like cows